سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیوز نیک

هر هفته پست میزارم
نظر
اگر این مطلب را می خوانید ، یک میلیون و نیم کار وجود دارد که می خواهید انجام دهید: تجارت خود را بسازید ، بیشتر ورزش کنید ، وقت بیشتری را با دوستان و خانواده خود بگذرانید ، کتاب های بیشتری بخوانید و ... بنابراین چگونه می توانید آن را در یک روز 24 ساعته که قبلاً مشغول خواب و خوردن است ، بسته بندی کنید؟ در حالی که اکثر افراد سعی می کنند با افزودن مواردی بهره وری بیشتری داشته باشند ، من کشف کردم که از ابتدا با کم کردن آنچه باعث از بین رفتن بهره وری می شود ، کار بسیار ساده تر است. زیرا وقتی به افراد با بهره وری بالا نگاه می کنید ، حتی اگر آنها در صنایع مختلف با گردش کار متفاوت باشند ، آنها همیشه از اشتباهات اساسی که باعث خرابکاری دیگران می شود ، اجتناب می کنند.
اگر آماده اید که برای انجام کارهایی بیش از گذشته ، سر به فلک بکشید ، از این 7 عادت خاص خودداری کنید. به محض خلاص شدن از شر آنها ، می بینید که بهره وری شما به سرعت رشد می کند.
1. تمرکز بر جزئیات جزئی ، نه نتایج
"هرچقدر استراتژی زیبا باشد ، شما باید گاهی اوقات به نتایج آن نگاه کنید."
- وینستون چرچیل
بهره وری مربوط به میزان مشغله کاری شما در یک ساعت ، میزان منظم بودن تقویم ، داشتن صندوق ورودی صفر ایمیل یا داشتن عالی ترین برنامه های زمان بندی نیست - بلکه در مورد نتیجه ای است که تولید می کنید.
اگر نتایج خود را افزایش نمی دهید در چیزهایی که مهم هستند، شما بهره وری خود را افزایش نمی دهید. شما فقط مشغول کار بیشتر با کارآیی بیشتری هستید. در نهایت ،بهترین اندازه گیری بهره وری میزان تولید و حمل و نقل شما است.
افراد با بهره وری بالا کار خود را به دنیا می رسانند. آنها جرات وقوع اتفاقات را دارند و علی رغم ترسشان عمل می کنند. اگرچه تمرکز روی فرآیند مهم است ، اما از نتایج غافل نشوید.
می خواهید به چه چیزی برسید؟ اطمینان حاصل کنید که نتایج شما به سمت اهداف شما پیش می روند. هنگامی که تمرکز خود را بر روی خروجی خود شروع کنید ، بهره وری شما سر به فلک می کشد.
2. بررسی وسایل اول صبح
88? افراد در اولین ساعت از روز تلفن خود را چک می کنند و 55? افراد ایمیل خود را قبل از رفتن به محل کار خود چک می کنند .
با این حال این یکی از بدترین کارهایی است که می توانید برای تمرکز ، بهره وری و انگیزه انجام دهید. مصرف اطلاعات بی فایده مانند شبکه های اجتماعی ، بررسی ایمیل و پاسخ دادن به پیام ها برای شروع روز ، شما را در حالت واکنش قرار می دهد : اکنون ، قبل از اینکه حتی فرصتی برای کار در اهداف خود داشته باشید ، دچار عوامل استرس زا و کارهای فوری شده اید ( یا شلوار خود را بپوشید).
به نظر می رسد یک نگاه غیرمعمول بی گناه است ، اما از آنجا که در محل کار خود نیستید ، هنوز نمی توانید کاری از عهده آن بردارید این فقط در ذهن شما باقی می ماند و از حضور شما جلوگیری می کند.
در عوض ، افراد با بهره وری بالا قبل از اینکه اجازه دهند خواسته های روز تداخل ایجاد کند ، قدم در راه اهداف خود برمی دارند. آنها اوج انرژی ذهنی ، عاطفی و جسمی صبح خود را بر بالاترین اولویت های خود متمرکز می کنند - بررسی نکردن اینستاگرام یا مشاهده اخبار.
برای جلوگیری از حواس پرتی صبح اول صبح ، فقط "بیشتر تلاش نکنید". هنگام خواب تلفن خود را روی حالت هواپیما بگذارید. حالت «مزاحم نشوید» را تنظیم کنید تا برای اولین ساعت صبح خود اعلان دریافت نکنید. آن را در محیط خود بسازید و به سرعت این عادت را ترک خواهید کرد.
3. اجازه حواس پرتی در حین کار
اعم از ایمیل ، پیام یا تماس ، ما هر 3 دقیقه و 5 ثانیه کارها را تغییر می دهیم یا دچار وقفه می شویم . با این وجود هر چقدر تلاش کنید ، اگر غالباً حواس شما را پرت کند ، برای تمرکز تلاش خواهید کرد زیرا همه ما در انجام چند وظیفه وحشتناک هستیم .
در مرحله بعد ، اگر فضای کار شما نامرتب یا بهم ریخته باشد ، می تواند بر شناخت ، استرس و احساسات شما تأثیر منفی بگذارد . در واقع ، فقط دیدن بی نظمی به عملکرد ذهنی و عملکرد شما آسیب می رساند .
با این وجود افراد با بهره وری بالا ، خود را در برابر حواس پرتی و اعلان های مداوم ضدگلوله می کنند تا بتوانند روی وظیفه خود تمرکز کنند. آنها همچنین در یک فضای نامرتب و نامرتب کار نمی کنند و همه چیز را (نسبتاً) تمیز ، منظم و مینیمال نگه می دارند.
برای کمک ، سعی کنید تلفن خود را در حالت هواپیما قرار دهید یا اعلان های ایمیل را هنگام کار خاموش کنید تا بمباران نشوید. همه برگه ها ، مرورگرها و برنامه هایی را که نیازی ندارید ببندید. فضای کاری خود را سازماندهی کنید تا شلوغی کمتری ایجاد شود. هنگام کار به پادکست ها یا ایستگاه های رادیویی گوش ندهید و در عوض همان آهنگ را به صورت تکراری پخش کنید (که در واقع برای بهبود تمرکز شما کار می کند).
4. کار کردن تا خستگی
اگرچه زمانهایی وجود دارد که برای انجام یک پروژه باید دیر کار کنید ، اما این یک دستورالعمل طولانی مدت برای موفقیت نیست. و اگر مدام کار کنید تا خسته شوید ، احتمالاً چند ساعت آخر کار خوب نخواهد بود.
افراد با بهره وری بالا تا زمانی که چیزی در مخزن باقی نمانده کار نمی کنند: آنها مدتها قبل از رسیدن به آنجا متوقف می شوند. به یاد داشته باشید: توانایی های شناختی شما محدود است - ما هر روز فقط حدود سه ساعت اوج عملکرد ذهنی داریم . آن ساعت های طلایی را روی موارد مهم اعمال کنید. مطمئناً ، بعد از این سه ساعت هنوز می توانید کار کنید ، اما همین که احساس کردید عملکردتان پایین می آید ، مکان خوبی برای توقف است. (پس از همه ، شما باید استراحت کنید و بهبود یابید تا بتوانید روز بعد عملکرد خوبی داشته باشید.)
همچنین ، در طول روز به طور منظم استراحت کنید تا به شما در بهبودی ، انرژی دوباره و تمرکز مجدد برای عملکرد بهتر ذهنی کمک کند - به این ترتیب ، می توانید برای مدت طولانی تری کار عمیق کنید.
5. بدون اولویت کار کردن
"آنچه مهم است به ندرت فوری است و آنچه فوری است به ندرت مهم است."
- دویت دی آیزنهاور
همه مواردی که در لیست کارهای شما وجود دارد به یک اندازه مهم نیستند. افراد با بهره وری بالا ، انرژی خود را معطوف به مهمترین کارها می کنند - نه فقط کارهای فوری - که به آنها امکان می دهد بیشترین نتیجه را از هر روز بگیرند.
قبل از شروع کار ، رتبه بندی وظایف خود را به ترتیب اهمیت امتحان کنید تا بتوانید بهترین ساعات روز خود را به آنچه بیشترین نتیجه را به شما می دهد اختصاص دهید. و اگر اولویت های خود را نمی دانید ، فقط بپرسید.
شما نمی توانید همه کارها را یک باره انجام دهید و برای فرصت های شما هزینه فرصت دارد. همیشه در مورد آنچه در بشقاب خود را، چه یک تا سه فکر می کنم بزرگترین اولویت ها، و آنچه می تواند صبر کنید.
6. "یافتن" زمان انجام کارها
این جمله ای است که من درست مثل هیچ چیز دیگری درست می دانم:
"اگر می خواهید کاری انجام شود ، آن را به یک فرد مشغول بدهید."
اگر وظیفه ای را به شخصی اختصاص دهید که تمام وقت خود را در جهان داشته باشد ، او با سختی و تعلل روبرو می شود. اما اگر آن را به شخصی که به شدت شلوغ است بدهید ، آن را عملی می کند.
افراد با بهره وری زیاد وقت برای انجام کارهایی که می خواهند پیدا نمی کنند. آنها وقت می گذارند اگر مهم باشد - به عنوان مثال ، ورزش منظم یا گذراندن وقت با فرزندان خود - آنها آن را در برنامه خود تنظیم می کنند و از انجام آن اطمینان حاصل می کنند . آنها می دانند که چگونه زمان خود را سازماندهی و مدیریت کنند تا تمام اولویت های کاری و زندگی آنها محقق شود.
موارد اساسی که اغلب به تعویق می اندازید چیست؟ زمان را "پیدا نکنید" - احتمالاً به این ترتیب انجام نمی شود. اگر آنها برای شما مهم هستند ، آن را در تقویم خود تنظیم کنید و برنامه خود را در اطراف آنها تنظیم کنید.
7. عدم تعیین مرزها
لاف زدن در مورد کار 12 ساعته نشان از بهره وری ندارد. این نشانه مرزهای ضعیف است. بسیاری از مردم انواع پروژه ها را به عهده می گیرند که صادقانه بگویم ، سوزن در زندگی آنها حرکت نمی کند. یا وقتی مردم آنها را به کاری که نمی خواهند دعوت می کنند ، احساس تکلیف می کنند و وقت و انرژی خود را تخلیه می کنند (و باعث ایجاد کینه می شوند).
اما افراد با بهره وری بالا ، محدودیت هایی را برای زمان خود تعیین می کنند و اجازه نمی دهند موارد کمتری از مهمترین چیزها بکاهند. آنها بی ادب نیستند. در صورت وجود ، آنها احترام می گذارند تا نشان دهند که بر روی چیزها ، افراد ، فعالیتها و موارد دیگر که برای آنها مهم است تمرکز می کنند.