سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیوز نیک

هر هفته پست میزارم

شما کارآموزی گرفتید. هفته اول هیجان زده بودید. در طول هفته اول ، شغل شما شامل خواندن اسناد برای یک چارچوب است. طی دو هفته اول ، شما کار زیادی برای انجام دادن نداشتید. با افراد دیگر در اطراف خود گپ می زنید. در اوقات فراغت به موسیقی هیپ هاپ گوش می دهید. در طول این دو هفته مشاهده کرده اید که اکثر توسعه دهندگان همیشه هدفون خود را استفاده می کنند. من دو سال پیش در وضعیت مشابهی قرار داشتم. من فکر می کردم که توسعه دهندگان دیگر عاشق گوش دادن به موسیقی هستند. مخصوصاً وقتی آنها در حال نوشتن کد هستند.

من کاملا اشتباه کردم وقتی اولین کارآموزی ام را گرفتم. من عادت داشتم بدون هدفون کد بنویسم. بعد از 2 هفته شروع به استفاده منظم از هدفون کردم. چرا؟ فرض کنید در یک دفتر کار می کنید. شما به عنوان یک برنامه نویس سعی در حل یک خطا دارید. در 2 ساعت گذشته نمی توانید آن را دریافت کنید. شما از هدفون استفاده نمی کنید. شخصی از شرکت آمده است تا گپ بزند. من قصد دارم این شخص را "باب" صدا کنم.

باب: - حالت چطوره؟

تو: - خوب کار می کنی و شما؟

باب: - خوب چه کار می کنی؟

شما: - سعی در رفع برخی خطاها در کد من است.

باب: - آیا شرکت را دوست داری؟

شما: - بله خوبه. مردم حمایت می کنند.

باب: - برنامه ای برای این آخر هفته.

شما: - برنامه ای ندارید.

باب: - چرا این آخر هفته به من نمیپیوندی؟

تو: - برای چی؟

باب: - یکی از دوستان من در حال برگزاری یک مهمانی است. من شما را با افراد جدیدی آشنا می کنم.

شما: - ممنون که دعوتم کردید. من به مهمانی ها نمی روم.

باب: - بیا ، سرگرم کننده خواهد بود.

شما: - خوب است. من فکر می کنم و به شما اطلاع می دهم

حدود 10 دقیقه از این مکالمه می گذرد.

باب: - باشه بعدا باهات صحبت می کنم

تو خوبی.

نیم ساعت گذشت و شخص دیگری از تیم دیگری ظاهر شد. او شروع به صحبت در مورد برخی موضوعات تصادفی می کند. شما نمی خواهید فعلاً مکالمه کنید. هنوز هم همچنان با این شخص صحبت می کنید. این نوع گفتگوها یک روز دیگر ادامه داشت. از روز دوم شروع به استفاده از هدفون می کنید. حالا وقتی شخصی می گذرد ، شما را با هدفون روشن می بیند. اکنون هیچ کس شما را آزار نمی دهد. هدفون یک روش عالی برای گفتن این است که من مشغول هستم. الان اذیتم نکن.

"من هنگام گوش دادن به موسیقی می نویسم ، بیشتر به این دلیل که دنیای فراتر از هدفون من هرج و مرج است." - دین باکپولوس هدفون همچنین برای کار در خانه مورد نیاز است شما ممکن است این مشکل را فقط با کار در دفتر مرتبط کنید. اما این مشکل حواس پرتی برای کار در خانه نیز وجود دارد. حتی اگر از راه دور کار کنید ، انواع مختلف حواس پرتی را پیدا خواهید کرد. این عوامل حواس پرتی می توانند به اخلال در کار شما تبدیل شوند.

فرض کنید یک روز قبل برای برنامه ای کد نوشتید. امروز صبح به دنبال موارد گوشه ای هستید. این موارد گوشه ای می تواند کد شما را خراب کند. برای یافتن موارد گوشه ای ، باید به موارد مختلف فکر کنید. شما به برخی موارد فکر می کنید. ناگهان شخصی از خانواده شما به اتاق شما می آید. او شروع به صحبت کردن با شما می کند.

او: - چیکار میکنی؟

شما: - من فقط به دنبال یک خطا در کد خود هستم.

او: - آیا می توانید به من بگویید که چگونه در این عکس نگاه می کنم؟

تو: - قیافه خوبی داری

او: - آیا باید آن را در اینستاگرام پست کنم؟

شما: - بله اگر می خواهید انجام دهید.

او: - به این 5 تصویر دیگر نگاه کنید و بگویید کدام یک را باید ارسال کنم.

شما: - شما در هر کدام خوب به نظر می رسید. شما می توانید آخرین ارسال کنید ..

او: - خوب است. او شروع می کند به بیان برخی از داستانهای تصادفی در مورد کودکی خود.

شما: - عالی ..

او: - بعداً باهات صحبت می کنم.

وقتی مکالمه تمام شد. می فهمید که 30 دقیقه گذشته است.

وقفه بیشتر

فقط اعضای خانواده نیستند که حرف شما را قطع می کنند. شما در اتاق خود کار می کنید ناگهان متوجه می شوید حیوان خانگی شما چه سگ و چه گربه وارد اتاق شما می شود. پس از ورود به اتاق شما ، آنها شروع به بازی می کنند. آنها را از اتاق خود بیرون آورده و در را می بندید. پس از بسته شدن و شروع به کار. شما در حال اصلاح یک اشکال هستید و ناگهان یک اعلان ایمیل دارید. رئیس شما از شما می خواهد که در یک جلسه شرکت کنید.

شما نه تنها اعلان های ایمیل دریافت خواهید کرد. اعلانی از یک برنامه رسانه اجتماعی دیگر دریافت خواهید کرد. پیامک و تماس تلفنی دریافت خواهید کرد. بنابراین در زندگی یک برنامه نویس ، یک هدست حذف کننده نویز مانند یک برکت است. به یک برنامه نویس اجازه می دهد تا به درستی کار کند. هدفون ها به دیگران علامت می دهند که برنامه ریزانی که آنها را به سر می گذارد در مسئله مهمی نقش دارد. برنامه نویس را با هدفون ناراحت نکنید.